Popis: dodávka dochádzkového systému Špecifikácie:
- miestny úrad potrebuje zabezpečiť evidenciu dochádzky svojich zamestnancov (cca 50)
- úrad je lokalizovaný v jednej väčšej budove a jednej menšej (vzdialenosť asi 30 m), pričom niektorí zamestnanci prechádzajú počas pracovnej doby medzi budovami
- v menšej budove je iba jeden vchod, vo väčšej sú tri vchody
- hlavné vchodové dvere do väčšej budovy plánujeme ponechať zabezpečené bezpečnostnými kľúčmi, na ostatných vchodoch by mal byť súčasný mechanický zámok nahradený elektrickým, prepojeným na dochádzkový systém
- zamestnanci by po vstupe do budovy si mali na záznamovom zariadení vyznačiť príchod – môžu na to používať magnetické karty, alebo DEK kľúče
- v oboch budovách by malo byt po jednej komunikačnej jednotke, kde je možne zvoliť rôzne dôvody odchodu a príchodu
- administráciu dochádzkového systému by mal zabezpečovať zamestnanec úradu, pričom systém musí umožňovať okamžité overenie situácie, opravu chybného záznamu (odlišný zápis od pôvodného) a poskytovať výstupný súbor vo formáte, ktorý bude môcť byť importovaný do súčasného mzdového programu
- systém musí nezávisle spracovávať dochádzku tak, aby bolo možné využívanie pružného pracovného času a zamestnanci si mohli skontrolovať svoj pracovný fond Poznámky:
- tento dopyt slúži na upresnenie predmetu obstarávania a očakávanej ceny
- požiadavky uvádzané v tomto dopyte sa môžu preto vo výberovom konaní odlišovať
- vybraní uchádzači budú oslovení na predloženie cenovej ponuky
- akékoľvek návrhy na vylepšenie systému, ktoré nebudú navyšovať jeho cenu sú vítané Termín: 1 mesiac Lokalita: Bratislava, časť Devínska Nová Ves Cena: ponúknite