Viac informácií
Dopytujem pracovníka:
Pozícia: Office manažér
Náplň práce: zadávanie pracovných ponúk na internet, mailový, telefonický a osobný kontakt s kandidátmi na pracovné miesto, selektovanie kandidátov, pozývanie na pohovory, organizovanie pohovorov, výber zamestnancov, príprava zmlúv, školenie nových zamestnancov
Požiadavky: flexibilita, práca na PC (Word, Excel, Outlook) a s internetom, chuť pracovať, ochota učiť sa nové veci, dochvíľnosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, rozhodnosť
Špecifikácie:
- ponúkame - flexibilný pracovný čas, nadštandardné finančné ohodnotenie, možnosť zaškolenia na vyššie pozície, zľavy na spotrebnom tovare a iných produktoch, po zapracovaní služobný mobil, automobil a iné výhody
- sme obchodno-realitná spoločnosť s 15-ročnou existenciou na českom trhu
- v roku 2004 sme expandovali na Slovensko
- zaoberáme sa predajom elektroniky, nábytku, stavebného materiálu, predajom osobných áut, doplnkovým tovarom, reklamou
- vzhľadom na to, že sa spoločnosti darí, pracujeme na rozšírení spoločnosti na Slovensku v ďalších mestách
- bydlisko mimo Bratislavy – nie je problém, dokážeme Vám vytvoriť pracovné podmienky priamo na mieru a práca sa dá vykonávať z domu
Plat: od 1.000 €, po zapracovaní a zaškolení až 1.500 € a viac
Lokalita: celá SR
Ďalšie informácie: ak máte záujem, kľudne ma telefonicky kontaktujte od 15.00 – 20.00 hod, dohodneme sa na termíne pohovoru
Platnosť dopytu: 6 mesiacov.
Profil dopytujúceho: súkromná osoba z Trenčína.
Ďakujem za ponuky.
Kontakt na zákazníka
Pokiaľ ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa