Otázky, ktoré si musí položiť každý začínajúci podnikateľ pri hľadaní nápadov

Začiatok podnikania je veľmi stresujúcim obdobím, ktoré neprežije veľké množstvo podnikateľských projektov. Dôvody sú rôzne, od nedostatku prostriedkov, po osobné vyhorenie až po zlý marketing. Málokedy ale leží problém priamo v základnej myšlienke podniku.

Neexistuje príliš originálny, ani príliš nudný nápad, ktorý by sa nedal zrealizovať spôsobom, ktorý dokáže zaujať dostatočný okruh zákazníkov. K nájdeniu úspešnej myšlienky a jej následnej implementácii do praxe by ste si však najprv mali položiť pár základných otázok. Odpovede na ne do veľkej miery určia, či sa uberáte pozitívnou cestou alebo vaše podnikanie skončí neúspechom.

Čo ma baví?

Úplne najzákladnejšia otázka, ktorá predurčí budúcnosť vášho podnikania najlepšie zo všetkých. Pokiaľ vás vaša podnikateľská činnosť nebaví, či dokonca otravuje, tak sa pripravte na jej skorý a trpký koniec. Vaše koníčky vás tiež pomôžu nasmerovať vo chvíľach, keď bude toho na vás veľa a potrebujete relaxovať, čo je dôležitou súčasťou každej podnikateľskej snahy.

Som pripravený na úskalia?

Konkurencia je veľká takmer v každom odvetví a musíte byť pripravení na to, že nie každý vám bude zo začiatku fandiť. Odmietnutie je pre začínajúceho podnikateľa extrémne bežnou záležitosťou. Na cestu podnikania sa vybavte hrošou kožou a nervami zo železa. Našťastie existuje v dnešnej dobe mnoho pomocníkov, ktorí vám dokážu niektoré problémy s podnikaním ľahko vyriešiť. Jedným z nich je tiež AAADopyt, vďaka ktorému budete mať počas vášho podnikania prístup k relevantním dopytom a zákazníkom.

Mám za sebou podporu?

Podnikať sa dá začať od nuly, aspoň čo sa týka kapitálu a materiálneho zázemia. Bez ľudskej podpory by ale nikto dluho nevydržal. Pred tým, než sa do podnikania vrhnete , rozhliadnite sa okolo seba. Vidíte kruh priateľov a príbuzných, ktorí vás podržia v ťažkých chvíľach a zároveň k vám dokážu byť naozaj uprímní, aj keď to nechcete počuť? Potom začínate s tým najdoležitejším kapitálom zo všetkých.

V čom sú moje slabé stránky?

Pre prezentáciu investorom či bankám si vyjasnite, akú pridanú hodnotu a výhody má váš podnik oproti konkurencii. Vo svojej vlastnej hlave si ale urobtee jasno aj v tom, kde leží hranica vašich schopností a momentálnych možností. So znalosťou seba samého sa vyvarujete príliš riskantných krokov. Ponorte sa ešte hlbšie a vyjasnite si, čoho sa bojíte, aby ste na to boli dobre pripravení.

Mám realistické predstavy podložené faktami?

Začať podnikať bez dobrej prípravy je absolútne bláznovstvo. Ak máte tú možnosť, kľudne si vyskúšajte prácu v danom odvetví u nejakého zamestnávateľa alebo sa zapíšte na odpovedajúce kurzy. Chce to poznať teóriu a aj vyskúšať si prax. Bez faktov z prieskumov a vlastných skúseností si v podnikaní vylámete zuby pri prvom zádrheli.

Dočítané? Registrujte sa a podnikajte na 100 %!

S vyššie zmienenými radami a prílivom nových zákazníkov z AAADopyt.sk pre Vás bude podnikanie hračka. Neveríte? Za posledný mesiac sme dodávateľom priniesli 1 000 dopytov v hodnote cez 5 000 000 €.

Získajte náskok v podnikaní a zanechajte nám na seba kontakt. Ozveme sa Vám späť ohľadne registrácie.

Odoslaním súhlasíte s podmienkam ochrany osobných údajov